Το πρώτο Ελληνικό Transsexual Portal σας καλωσορίζει !!!
Προφίλ | Όροι χρήσης | ¶ρθρα | Forum | Chat | Αγγελίες | Βιβλίο Επισκεπτών
Site map
Αρχική σελίδα
 TRANSSEXUAL NEWS
 
ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Η άποψη του Transs.gr
Σύντομο σχόλιο από το transs.gr
Συνεντεύξεις του transs.gr
Καταγγελίες του Transs.gr
Απόψεις
Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών
Trans Διεκδικήσεις
Transgender day of Remembrance
Ομάδα Αλληλοβοήθειας
Ψυχολογική Υποστήριξη
Trans Προσωπικότητες
Trans Συγγραφείς
Trans Ποίηση
Trans Βeauties
TV - Video
Υγεία
Χρήσιμα tips
«Συμβουλές Ομορφιάς»
Συνεντεύξεις
Αφιερώματα
Ε Κ Δ Η Λ Ω Σ Ε Ι Σ
Διαγωνισμοί
Δελτία Τύπου Οργανώσεων
Αναδημοσιεύσεις
Βίντεο της ημέρας
Σαν Σήμερα - LGBT People in History
Chat
Trans Newsletter
Συντάκτες και συνεργάτες
ΒΙΒΛΙΑ
Trans Λογοτεχνία
Trans Δοκίμια
Trans Βιογραφίες
Trans Ξενόγλωσση Λογοτεχνία
Trans Ξενόγλωσσα Δοκίμια
LGBT Θέατρο - Κινηματογράφος - Τέχνες
Gay Λογοτενία
Gay Βιογραφίες
Gay Ποίηση
Gay - Lesbian Μελέτες- Δοκίμια
Lesbian Λογοτενία
Lesbian Ποίηση
Eρωτική Λογοτεχνία
Σεξουαλικότητα
BDSM - S/M Λογοτεχνία
Γενική Λογοτεχνία
Ψυχολογία
Βιογραφίες
Επιστημονική φαντασία
Ιστορία
Φωτογραφία- Γραφικές τέχνες
Παρουσίαση - Βιβλιοκριτική
Rainbow Είδη Δώρων
Είδη Δώρων
DVD
Trans DVD
Gay DVD
Lesbian DVD
MAGAZINES - ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
Trans Ξενόγλωσσα Περιοδικά
GREEK PRESS & MAGAZINES
Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Τρία βιβλία μαζί με dvd
ΣΤΡΕΛΛΑ Το βιβλίο μαζί με το Dvd 19.90
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ [ 97 ]
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ [ 124 ]
 
 LINKS
 
Newsletter
Παρακαλούμε εισάγετε το e-mail σας αν θέλετε να καταχωρηθείτε στην λίστα αλληλογραφίας μας για να ενημερώνεστε σχετικά με τις δραστηριότητες και τα προϊόντα μας, προσφορές, κλπ.
Νέα
Σύντομο σχόλιο από το transs.gr: Τα @ στις καταλήξεις


Flag  Ελλάδα:   Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014| 23:07



Τα @ στις καταλήξεις...

@

 
 
Αγαπητά μου παιδιά, δε σας χρειάζονται καθόλου τα παπάκια στις καταλήξεις των λέξεων για να συμπεριλαμβάνετε όλα τα γένη. Ούτε θα γίνετε περισσότερο trans inclusive έτσι. Η γλώσσα μας, μάς φτάνει μια χαρά για να συμπεριλαμβάνουμε όλα τα γένη όταν θέλουμε – αρκεί βέβαια να το θέλουμε και να το κάνουμε συμπεριλαμβάνοντας όλους/όλες (πίστεψέ με δε σου χρειάζεται το όλ@). Δε χρειάζεται να ακρωτηριάζουμε τη γλώσσα μας. Μη φτάσουμε στο τέλος να συνεννοούμαστε με σήματα καπνού. Αν υποστηρίζετε και είστε πραγματικά σύμμαχοι, αρκεί η συμπερίληψη και το περιεχόμενο, η ουσία...

Μαρίνα Γαλανού
marinagalanou1@gmail.com


Παραθέτω τον διάλογο που προκάλεσε η ανάρτηση στο facebook...


Ada Kwst: i couldn't agree more!!!
13 Ιουνίου στις 11:44 π.μ.
--------

Cloe Nicolaidi: Αχ πες τα κι εσύ γιατί έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου
13 Ιουνίου στις 11:51 π.μ. •
--------

Elena Vasiliou : Μαρινα καλημερα, το σκεφτομαι εδω και λιγο καιρο...η τοποθετηση σου νομιζω ξεκαθαριζει καπως τα πραγματα.
13 Ιουνίου στις 12:06 μ.μ. •
--------

Γιάννα Τραλαλάλα : Θαρρώ πως μάλλον είναι περιττό, ναί.
13 Ιουνίου στις 12:07 μ.μ.
--------

Mihalis Kazianis : Μαζι σου σε αυτό! Συμφωνώ απόλυτα!
13 Ιουνίου στις 12:15 μ.μ. •
--------

Αντώνης Νικολής : Μαρίνα, ακόμα ένα εύγε!
13 Ιουνίου στις 12:34 μ.μ. •
--------

Nikitas Zafeiris : Πες τα γιατί έχουμε φάει και κράξιμο που δεν χρησιμοποιούμε αυτό το γαμημένο παπάκι.
13 Ιουνίου στις 1:00 μ.μ. •
--------

Marina Galanou : Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν άνθρωποι, που δεν επιθυμούν να ταυτοποιούνται με κανένα γένος. Απολύτως σεβαστό, κι εγώ πρώτη θα υποστηρίξω το δικαίωμά τους. Αυτός άλλωστε είναι πλούτος για την τρανς κοινότητα. Ο αυτοπροσδιορισμός, όποιος κι αν είναι αυτός, είναι ιερός για μένα. Και σΆ αυτές τις περιπτώσεις μπορούμε να χρησιμοποιούμε ουδέτερες εκφράσεις – τρανς άνθρωποι, τρανς άτομα, τρανς πρόσωπα και πολλά ακόμη - ή ακόμη και ξενόγλωσσους όρους που χρησιμοποιούνται διεθνώς και είναι κατανοητοί. Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.
13 Ιουνίου στις 1:35 μ.μ. •
--------

Αθανάσιος Γεώργιος Βλαχογιάννης : Το @ αρχικά χρησιμοποιήθηκε στον ισπανικό, πορτογαλικό κι άλλους λατινογενείς queer λόγους για να συμπεριλάβει με ένα σύμβολο την αρσενική και θηλυκή κατάληξη των επιθέτων -o και -a. Βέβαια στην συνέχεια το @ άρχισε να χρησιμοποιείται για να αποδώσει την ρευστότητα του φύλου, να ξεπεράσει δηλαδή την δυαδικότητα και να συμπεριλάβει τους ανθρώπους που δεν ταυτίζονται με κανένα από τα δύο κλασικά φύλα. Η γλώσσα υπάρχει για να εξυπηρετεί τις ανάγκες μας για επικοινωνία. Δεν θεωρώ κακή την εξέλιξή της, ίσα-ίσα αυτή επιβάλλεται εφόσον προκύπτουν νέες έννοιες, οι οποίες οφείλουν να αποτυπωθούν γλωσσικά.
13 Ιουνίου στις 1:57 μ.μ. •
--------

Marina Galanou : Τα γνωρίζω αυτά αγαπητέ μου Θάνο. Για τους ανθρώπους που δεν ταυτοποιούνται με κανένα γένος / φύλο, απάντησα ήδη. Εγώ θα είμαι η πρώτη που θα το υποστηρίξω αυτό και εξήγησα γιατί. Προφανώς υπάρχει για να εξυπηρετεί τις ανάγκες μας για επικοινωνία, μόνο που εν τέλει πρέπει να απεικονίζεται κάπως η επικοινωνία, γιατί ο τρόπος που εκφράζεσαι / γράφεις είναι ο τρόπος που σκέφτεσαι, και δεν πιστεύω ότι σκέφτεσαι έτσι. Τέλος φυσικά η γλώσσα εξελίσσεται και αυτό είναι πλούτος της γλώσσας, μόνο που προτιμώ αυτό να συμβαίνει με εμπλουτισμό και καλή γνώση. Όσο πιο πλούσια είναι τα λεκτικά σου εργαλεία, τόσο πιο αυθεντικά εκφράζεσαι, και ως προς τη συμπερίληψή σου προς όλους τους συνανθρώπους σου.
13 Ιουνίου στις 2:02 μ.μ.
--------

Αθανάσιος Γεώργιος Βλαχογιάννης : Φυσικά, Μαρίνα μου κι όπως επίσης η εξέλιξη της γλώσσας είναι αυθόρμητη και δεν επιβάλλεται. (αυτό το τελευταίο για το κράξιμο που πέφτει)
13 Ιουνίου στις 2:28 μ.μ.
--------

Marina Galanou : Όπως η σκέψη δεν περιορίζεται, έτσι και ο λόγος (γραπτός ή προφορικός) δεν περιορίζεται, όποιος/α κι αν προσπαθήσει να το κάνει. Και σε κάθε περίπτωση, συμφωνώ με μία κατεύθυνση λιγότερο έμφυλης γλώσσας και στα σίγουρα πάντα συμπεριληπτικής προς όλους τους συνανθρώπους μας. Αποτελεί πεποίθησή μου, όμως, ότι τούτο μπορεί κάλλιστα να γίνει με καλή γνώση της γλώσσας, ουσία και περιεχόμενο. Και επίσης, πραγματική δράση επί του πεδίου, που θα κάνει τον λόγο πράξη και πρακτική.
13 Ιουνίου στις 2:35 μ.μ. •
--------

Petros Sapountzakis : Να προσθέσω ότι στην ουσία με το παπάκι μπορεί να μην αποδίδουμε το γράφημα του γένους, αλλά αναγκάζουμε το άτομο που διαβάζει να τοποθετήσει δικό του φώνημα γένους. Σαν να μεταφέρουμε δηλαδή την "αμαρτία" από το άτομο που γράφει στο άτομο που διαβάζει. Θα ήταν πιο λειτουργικό και συνεπές να φτιάχναμε μια νέα κατάληξη η οποία θα αποδίδει όλα τα γένη, Οπότε στην περίπτωση αυτή θα ήξερε το άτομο ότι αυτό που κοιτάζει είναι το ίδιο με αυτό που διαβάζει και δεν αποκτά στη διαδικασία γένος. (Εννοείται ότι δεν αναφέρομαι στην απλή περίπτωση που η κατάληξη αναφέρεται στο γένος του αναγνώστη, αλλά στην περίπτωση που έχουμε συμπερίληψη, η οποία είναι πιο συνηθισμένη στο λόγο.)
13 Ιουνίου στις 3:09 μ.μ. •
--------

Marina Galanou : «Σαν να μεταφέρουμε δηλαδή την "αμαρτία" από το άτομο που γράφει στο άτομο που διαβάζει», το είπες με ακρίβεια Πέτρο. Εγώ νομίζω ότι αρκεί η συμπερίληψη να είναι ουσιαστική, και κυρίως, πρακτική. Δεν μου λένε κάτι οι καταλήξεις, αρκεί να είναι πάντα συμπεριληπτικός και πλήρης ο λόγος. Αν και είμαι απΆ αυτές που υποστηρίζουν ότι ο λόγος δεν είναι ουδέτερος αλλά είναι πράξη, δράση μας χρειάζεται παιδιά, ώστε η πολιτεία και ο κόσμος να κατανοήσει περισσότερο. Προσανατολισμός και δράση.
13 Ιουνίου στις 3:20 μ.μ.
--------

Petros Sapountzakis : Έτσι είναι. Μια ακόμα ιδέα είναι να χρησιμοποιήσουμε για τα επόμενα 3.000 χρόνια το θηλυκό για όλα τα γένη. Γιατί όχι; Να είμαστε δίκαιες!
13 Ιουνίου στις 3:28 μ.μ.
--------

Marina Galanou : Πέτρο μου, βρίσκω κάπως πυροτεχνηματική αυτήν την αντίληψη, που στην ουσία δε θα προσέφερε τίποτε. Γενικά, δεν είμαι υπέρ πολιτικών που γίνονται απλά για να «ενοχλήσουν», αλλά ουσιαστικές πολιτικές, που εν δυνάμει θα δώσουν αποτέλεσμα, θα πείσουν. Δεν με ικανοποιεί καθόλου, να τα λέμε μεταξύ μας και να χαριεντιζόμαστε με την αυτοϊκανοποίηση «τι ωραία που τα λέμε», αλλά να πείθουμε, να φέρνουμε κόσμο κοντά μας και, κυρίως, να φέρνουμε αποτελέσματα για τις κοινότητές μας.
Υποθέτω, δε, ότι θα σε δάγκωνε κάποιος τρανς άντρας που έχει στέρεη αντίληψη της ταυτότητας φύλου του, όχι γιατί δεν είναι σύμμαχος σε μία φεμινιστική αντίληψη, τουναντίον, αλλά γιατί αυτό το κατέκτησε για τον εαυτό του με πολύ κόπο και εσωτερικά και προς τα έξω, και δεν έχει διάθεση να το διαπραγματευτεί.
13 Ιουνίου στις 3:53 μ.μ.
--------

Eva Livitsani : Κυρια Μαρινα εξαιρετικη τοποθετηση!Συμφωνω απολυτα!Την καλησπερα μου !
13 Ιουνίου στις 7:17 μ.μ.
--------

Petros Sapountzakis : Δεν έχεις άδικο Μαρίνα. Ειδικά για τα άτομα που έχουν παλέψει πολλά χρόνια για το φύλο τους.
Μπορεί και πρέπει όμως να γίνει διάκριση των πολιτικών που ενδυναμώνουν την ταυτότητα (που στηρίζεται στην επιθυμία και τον αυτοπροσδιορισμό του ατόμου) έναντι των πολιτικών που αναπαράγουν των δυισμό αλλά και τη δύναμη των φύλων. Π.χ. έχω παρατηρήσει ότι τα παιδιά πολύ εύκολα κατανοούν μία συνθήκη-συμφωνία που στηρίζεται στο αίσθημα της δικαιοσύνης, όπως αυτή που έγραψα παραπάνω. Και ξεφεύγουν από την αίσθηση "προσβολής" του φύλου τους, όταν χρειαστεί να συμπεριληφθούν σε μία ομάδα η οποία είτε προσφωνείται εναλλακτικά με τη χρήση κάποιου από τα δύο γένη, είτε πραγματοποιεί δραστηριότητες που έχουν μέχρι τώρα ειδικό βάρος για το ένα από τα δύο φύλα.
Αρκεί να αισθάνονται ότι υπάρχει δικαιοσύνη στην εναλλαγή και ότι αυτό δεν επηρεάζει τη δική τους ελεύθερη έκφραση.
14 Ιουνίου στις 12:27 π.μ.
--------

Petros Sapountzakis : Να συμπληρώσω ότι η εναλλακτική επιλογή ενός από τα δύο φύλα είναι και πιο πρακτική σε κοινωνικό επίπεδο και πετυχαίνει τους δύο παραπάνω στόχους.
14 Ιουνίου στις 12:32 π.μ.
--------

Σύντομο σχόλιο από το transs.gr

 
 
 
******************************************************************



 
Στηρίξτε τον Πολύχρωμο Πλανήτη,τον μοναδικό εκδοτικό οίκο και βιβλιοπωλείο στην χώρα μας που εξειδικεύεται στην γκέι, λεσβιακή και τρανς πεζογραφία, ποίηση και δοκίμιο.

Εκδόσεις-Βιβλιοπωλείο
Πολύχρωμος Πλανήτης,
Αντωνιάδου 6, Αθήνα, έναντι πλαϊνής εισόδου ΑΣΟΕ,
τηλ. 210.8826600,

Ωράριο λειτουργίας:
Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-20:30.
και Σάββατο 09:00 - 18:00

http://www.colourfulplanet.com/
E-mail : info@colourfulplanet.com

 



πίσω πάνω

 

πίσω πάνω